Ons Team
Ons Team
Wie zou er nou toch verantwoordelijk zijn voor al die gave evenementen bij Hoogtij?
Dat is evenementenbureau: De Artiesten.
Energie, ervaring en een mega netwerk zetten we in om jouw doel te bereiken en je event tot een succes te maken.
Wat het doel is bepaal jij, altijd! Wij helpen je het doel te overtreffen. Hoe? Door eerst te luisteren, te vragen en te prikkelen. We willen je DNA voelen en je doel begrijpen, dan kunnen we aan de slag met onze Artiesten.
De Artiesten staan bij ons niet alleen op het podium. Onze creatieve producers, eventmanagers, showcallers, chefs, performers, ze zijn allemaal Artiesten. Vakidioten, die gaan voor de overtreffende trap. Investeren is samen groeien, dat doen we al jaren.
Durf je het aan, jij het doel, wij de regie!
Frank Hekelaar
Aanvoerder van de Club
17 jaar ervaring in het organiseren van grote en kleine events. Door deze jarenlange ervaring weet Frank dat ieder event gaat om het behalen van je doel. Wat is het doel van je event en hoe kunnen we ervoor zorgen dat we het doel overtreffen.
Frank is eigenaar van De Artiesten en houdt van live events. Het doel overtreffen en samen een fantastisch event neerzetten, dat is zijn doel. Frank organiseerde events voor Heineken, Young Capital, Shell, Tesla, Boels en vele andere grote en kleine bedrijven
“Geen one night stand maar een relatie“
“VOOR MINDER DOEN WE HET NIET!“
Lisette Thamm
Spits van de club
Lisette loopt al ruim 15 jaar rond in de evenementen wereld. Sinds 2017 onderdeel van De Artiesten om deze club te begeleiden naar een next level: de absolute top! In 2018 heeft Lisette de eventlocatie Hoogtij op de kaart gezet en is hier nog dagelijks te vinden. Daarbij heeft ze talloze events op haar naam, van kleine intieme events tot 10.000 bezoekers. Niks is haar te gek en met haar passie en positieve energie is ze niet te stoppen!
Roy Labeur
Sales manager
Roy is waar hij thuishoort en waar hij zijn talenten kan laten shinen. De weg naar ons toe is een mooie en leerzame geweest en heeft van Roy de man gemaakt die nu op z’n sterkst is bij De Artiesten. Een route die begon langs Nationale-Nederlanden en UP Events. Twee totaal verschillende clubs met ieder z’n eigen leermomenten en ervaringen die het evenementen leven van Roy rijker hebben gemaakt en daarna nog een mooie tussenstop opleverde bij NH Conference Centre Leeuwenhorst. Hier opereerde Roy als eventmanager voornamelijk gericht op grote (500+) beurzen en congressen. Als ‘young’ professional heeft hij ook hier weer veel ervaring opgedaan als eventmanager.
En op welk moment werd er dan door De Artiesten voor Roy naar links geswiped? Dat was tijdens de AMMA-Awards 2022 bij NH Leeuwenhorst, georganiseerd door De Artiesten. Roy was hiervoor verantwoordelijk vanuit de locatie. Een langere samenwerking ontstond hieruit tussen Roy en De Artiesten. De vraag of Roy een echte Artiest zou worden, was dan ook niet echt een vraag, de vraag was meer wanneer….
En nu… Per 1 augustus is Roy onze Sales tijger voor Hoogtij in Amsterdam-Noord. Met z’n aanstekelijke enthousiasme en charmes zal hij ervoor zorgen dat er genoeg te beleven valt in Hoogtij!
“Investeren is samen groeien!“
Isabelle Rousseau
Operationeel manager
Op haar 17e heeft Isabelle al haar eerste evenement op haar palmares staan en dan gelijk maar ook een feest voor 300 mensen. Vanuit deze orgastische ervaring groeide de passie voor de evenementenwereld en is Isabelle nooit meer opgehouden met het organiseren van evenementen. Een bedrijfsfeest, reis met vrienden of een extravagante bruiloft; Isabelle zorgt altijd dat alles tot in de puntjes geregeld is.
Als freelance event manager heeft Isabelle de afgelopen jaren een enorm brok aan ervaring opgedaan in zowel bedrijfsevenementen als particuliere feesten. En toen kwam helaas Corona en moest Isabelle het roer noodgedwongen voor eventjes omgooien.
Isabelle is met haar achtergrond van coderen, ja ook die heeft ze, de IT richting opgegaan. Daarnaast had Isabelle een eigen cocktail bedrijfje opgericht, om toch wat te kunnen doen met haar creativiteit. Vanaf dag één een mooi succes. Naarmate er steeds meer locaties weer activiteiten mochten ontplooien, gingen de rode evenementen bloedlichaampjes weer sneller stromen.
Isabelle kon niet meer wachten om de werkvloer van de events weer op te gaan, in een team alles te kunnen regelen en de verwachtingen van de klant altijd te overstijgen. Hier hoort natuurlijk de juiste uitdaging bij en die heeft ze bij De Artiesten gevonden.
Simone Rousseau
Eventmanager
Simone ademt gastvrijheid en professionaliteit bij Hoogtij, waar ze haar expertise als locatiemanager ontplooit sinds anderhalf jaar. Vanaf haar aanvankelijke rol als allrounder heeft ze zich opgewerkt tot locatiemanager. Met een brede achtergrond in de horeca heeft Simone jarenlang ervaring opgedaan, die haar in staat heeft gesteld om de fijne kneepjes van het organiseren van evenementen te leren kennen en te begrijpen.
Vóór haar tijd bij Hoogtij had Simone al een rijk verleden als hostess bij verschillende bedrijven. Deze ervaring past ze nu toe bij de uiteenlopende events hier bij Hoogtij. Haar passie voor haar werk is onmiskenbaar en straalt door in elk aspect van haar functie. Simone streeft er voortdurend naar om elk detail perfect te maken, van het eerste contact tot het laatste afscheid.
Fleur van Hillegondsberg
Sales- en operationeel manager
Van jongs af aan altijd binnen de hospitality mogen werken. Van horeca tot aan het organiseren van de meest uiteenlopende events. Totdat Corona roet in het eten gooide en ik noodgedwongen een andere weg in moest slaan.
PA-functies kwamen op mijn pad waarin Fleur mooie, andere branches heb mogen leren kennen.
Maar dan toch, was het gemis naar de evenementenwereld groot. Fleur besloot haar hart te volgen en op zoek te gaan naar een bureau dat perfect bij haar past. Zo kwam Fleur terecht bij Hoogtij / De Artiesten. Een enthousiast, hardwerkend en creatief team, vol positiviteit. En dat past precies hoe Fleur graag in het leven sta. Fleur kijk uit naar alle slingers die we mogen ophangen vóór en mét onze gasten. Het leven is tenslotte een feestje!
Sandra Brouwer
Marketing Manager
Sandra is dé marketinggoeroe van Hoogtij en zorgt voor de magie van zowel de online als offline marketing, PR, en relatiebeheer. Met tien jaar ervaring in de marketingwereld, brengt Sandra een koffer vol kennis en expertise mee. Dankzij haar achtergrond heeft ze een frisse en creatieve kijk op marketingstrategieën en snuffelt ze altijd naar de nieuwste trends en technieken om onze geweldige evenementenlocatie nóg sprankelender te maken.
Sandra staat bekend om haar eindeloze geduld en positieve persoonlijkheid, wat haar helpt om elke uitdaging met een lach te trotseren en duurzame relaties te smeden met partners en klanten. Ze krijgt energie van werken aan innovatieve projecten en succesvolle campagnes. Let’s sparkle and shine together!