Ons Team
Ons Team
Wie zou er nou toch verantwoordelijk zijn voor al die gave evenementen bij Hoogtij?
Dat is evenementenbureau: De Artiesten.
Energie, ervaring en een mega netwerk zetten we in om jouw doel te bereiken en je event tot een succes te maken.
Wat het doel is bepaal jij, altijd! Wij helpen je het doel te overtreffen. Hoe? Door eerst te luisteren, te vragen en te prikkelen. We willen je DNA voelen en je doel begrijpen, dan kunnen we aan de slag met onze Artiesten.
De Artiesten staan bij ons niet alleen op het podium. Onze creatieve producers, eventmanagers, showcallers, chefs, performers, ze zijn allemaal Artiesten. Vakidioten, die gaan voor de overtreffende trap. Investeren is samen groeien, dat doen we al jaren.
Durf je het aan, jij het doel, wij de regie!
Frank Hekelaar
Aanvoerder van de Club
17 jaar ervaring in het organiseren van grote en kleine events. Door deze jarenlange ervaring weet Frank dat ieder event gaat om het behalen van je doel. Wat is het doel van je event en hoe kunnen we ervoor zorgen dat we het doel overtreffen.
Frank is eigenaar van De Artiesten en houdt van live events. Het doel overtreffen en samen een fantastisch event neerzetten, dat is zijn doel. Frank organiseerde events voor Heineken, Young Capital, Shell, Tesla, Boels en vele andere grote en kleine bedrijven
“Geen one night stand maar een relatie“
“VOOR MINDER DOEN WE HET NIET!“
Lisette Thamm
Marketing manager
Lisette loopt al ruim 15 jaar rond in de evenementen wereld. Een jonge rot in het vak. Na onnoemelijk veel bedrijfsfeesten en relatie evenementen georganiseerd te hebben maakte Lisette een kleine sidestep naar de reisbranche. En nu… nu is Lisette na vele fantastische reiservaringen sinds 2017 onderdeel van De Artiesten en klaar om ook deze club te begeleiden naar een next level: de absolute top! Met haar passie en positieve energie is ze niet te stoppen!
Roy Labeur
Sales manager
Roy is waar hij thuishoort en waar hij zijn talenten kan laten shinen. De weg naar ons toe is een mooie en leerzame geweest en heeft van Roy de man gemaakt die nu op z’n sterkst is bij De Artiesten. Een route die begon langs Nationale-Nederlanden en UP Events. Twee totaal verschillende clubs met ieder z’n eigen leermomenten en ervaringen die het evenementen leven van Roy rijker hebben gemaakt en daarna nog een mooie tussenstop opleverde bij NH Conference Centre Leeuwenhorst. Hier opereerde Roy als eventmanager voornamelijk gericht op grote (500+) beurzen en congressen. Als ‘young’ professional heeft hij ook hier weer veel ervaring opgedaan als eventmanager.
En op welk moment werd er dan door De Artiesten voor Roy naar links geswiped? Dat was tijdens de AMMA-Awards 2022 bij NH Leeuwenhorst, georganiseerd door De Artiesten. Roy was hiervoor verantwoordelijk vanuit de locatie. Een langere samenwerking ontstond hieruit tussen Roy en De Artiesten. De vraag of Roy een echte Artiest zou worden, was dan ook niet echt een vraag, de vraag was meer wanneer….
En nu… Per 1 augustus is Roy onze Sales tijger voor Hoogtij in Amsterdam-Noord. Met z’n aanstekelijke enthousiasme en charmes zal hij ervoor zorgen dat er genoeg te beleven valt in Hoogtij!
“Investeren is samen groeien!“
“Details, details, details!“
Sharda Bhagwandin
Eventmanager
Geboren en getogen in Amsterdam, is het horecaleven haar met de paplepel ingegoten. Van bartender in de kroeg op de hoek naar perfecte espresso martini’s serveren in Restaurant de Plantage. In haar twintiger jaren wilde ze diverser, sneller en dynamischer. Het was een organische beweging die Sharda maakte naar de energieke wereld van de clubs en festivals.
Het organisatietalent kwam hierbij heel snel om de hoek koeleloeren en was er geen houwen meer aan en sindsdien wil ze echt niets meer anders. Na 5 heftige en zeer leerzame jaren in het organiseren van (meerdaagse) evenementen van +20K bezoekers voor de allergrootste artiesten ging ze toch op zoek naar een kleinschaliger intiemere uitdaging waarbij ze haar specifieke, individuele kwaliteiten en energie meer tot haar recht komen. De liefde voor het detail was geboren.
Als ‘a match in heaven” klopte op dat moment De Artiesten bij Sharda aan. En de deur is nooit meer dichtgegaan. Bij De Artiesten laveert ze tussen de liefde voor het samenstellen van prachtige diner settings en de muzikale ervaring van het feest dat erna komt. Ze geeft altijd alles wat ze heeft, geen verzoek is te extravagant en niemand die harder voor de belevenis strijd. Over het randje wordt het pas spannend!
Isabelle Rousseau
Operationeel manager
Op haar 17e heeft Isabelle al haar eerste evenement op haar palmares staan en dan gelijk maar ook een feest voor 300 mensen. Vanuit deze orgastische ervaring groeide de passie voor de evenementenwereld en is Isabelle nooit meer opgehouden met het organiseren van evenementen. Een bedrijfsfeest, reis met vrienden of een extravagante bruiloft; Isabelle zorgt altijd dat alles tot in de puntjes geregeld is.
Als freelance event manager heeft Isabelle de afgelopen jaren een enorm brok aan ervaring opgedaan in zowel bedrijfsevenementen als particuliere feesten. En toen kwam helaas Corona en moest Isabelle het roer noodgedwongen voor eventjes omgooien.
Isabelle is met haar achtergrond van coderen, ja ook die heeft ze, de IT richting opgegaan. Daarnaast had Isabelle een eigen cocktail bedrijfje opgericht, om toch wat te kunnen doen met haar creativiteit. Vanaf dag één een mooi succes. Naarmate er steeds meer locaties weer activiteiten mochten ontplooien, gingen de rode evenementen bloedlichaampjes weer sneller stromen.
Isabelle kon niet meer wachten om de werkvloer van de events weer op te gaan, in een team alles te kunnen regelen en de verwachtingen van de klant altijd te overstijgen. Hier hoort natuurlijk de juiste uitdaging bij en die heeft ze bij De Artiesten gevonden.
Kaj Verduijn
Allround eventmedewerker
Vanuit het leven in het boerendorp Akersloot naar het werken in de drukke stad van Amsterdam is niet zomaar een stap. Toch biedt dit een hoop kansen voor Kaj. In Amsterdam valt namelijk een stuk meer te beleven en bij De Artiesten kan Kaj zich goed ontwikkelen.
Na verschillende overwegingen welke richting Kaj op zou gaan is het toch de evenementenwereld geworden, wat zeker geen slechte keus blijkt te zijn! Het regelen van vriendenuitjes tot de evenementen organiseren bij De Artiesten zijn bezigheden waar Kaj gelukkig van wordt. Letten op de details, zorgen voor orde en overzicht en planningen maken is iets wat Kaj eigenlijk van kleins af aan doet. Na bijna afgestudeerd te zijn wordt het tijd om het werkveld in te gaan. Met de nodige humor en motivatie heeft Kaj het erg naar zijn zin binnen De Artiesten en is enthousiast wat de toekomst brengt!


Linnsey Wijnker
Allround eventmedewerker
Linnsey heeft als horeca leidinggevende en als stagiair bij een ander groot evenementenbureau al een beetje ervaring opgedaan in de horeca sector. Maar tijdens de stage bij De Artiesten hoopt zij zelfstanding de leukste en creatieve evenementen te mogen organiseren! Haar specialiteit ligt bij het ordenen en een to-do lijstje is haar allerbeste vriend…details, details, details! Linnsey is letterlijk en figuurlijk erg flexibel en zij wringt zich in allerlei bochten om alles zo goed mogelijk voor elkaar te krijgen. Na de stage bij De Artiesten, is Linnsey klaar met haar opleiding Leisure & Events Management en hoopt ze ook fulltime aan de slag te kunnen met het organiseren van evenementen.
Anne-Claire Snijders
Allround eventmedewerker
Met onze kersverse nieuwe stagiaire Anne-Claire wordt het team van De Artiesten weer een stukje sterker. Niet alleen sterker maar ook gezelliger met een extra Brabander in het midden. Organiseren doet Anne-Claire al van jongs af aan en in alle soorten en maten. Blijvende herinneringen aan ander bezorgen is waar zij het voor doet. Van een dinertje voor vrienden tot de organisatie van een feest voor 1500 man in de bekendste clubs van Amsterdam. Genoeg ervaring in huis dus!
Anne-Claire weet van aanpakken en gaat graag tot het uiterste voor de klant. Met haar kritische blik wordt geen detail aan het toeval overgelaten. Het evenement is pas af wanneer het de wens van de klant overtreft. Als stagiaire wil Anne-Claire vooral meer leren over het reilen en zeilen van bruiloften. Gelukkig zal dit bij HoogtIJ meer dan goedkomen.
